به گزارش روابط عمومی، مهدی قاسمی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل، با اعلام خبر برگزاری دوره های آموزش احترام به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع برای پرسنل این سازمان گفت: این دوره ها بصورت متوالی برای پرسنل واحدهای مختلف این سازمان با هدف ارتقای مهارت پاسخگویی و آشنایی با خواسته های شهروندان و آموزش شیوه صحیح رفتار و مدیریت بر رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری برگزار می گردد. وی با اعلام اینکه وظیفه سازمان مدیریت حمل و نقل، نظارت بر عملکرد رانندگان میباشد، تصریح کرد: این نظارت صحیح مستلزم آشنایی و مهارت پرسنل در شناخت قوانین و دستورالعملها و شیوه صحیح برخورد با رانندگان و شهروندان میباشد، تا رضایت رانندگان ناوگان و شهروندان
محترم آملی حاصل گردد.